Ακολουθήστε μας

facebook google

symmetexw1.jpg

nea-dimokratia-logo_0.png

Η Νεά Δημοκρατία στα Social Media

youtube.png facebook.png instagram.png twitter.png flikr.png

button-erotimatologio.jpg

button-ethelontis-sinedriou.jpg

button-ginemelos.jpg


Μαζί αλλάζουμε το Καταστατικό της Νέας Δημοκρατίας.
 Μαζί φτιάχνουμε τις βάσεις για ένα σύγχρονο κόμμα.

Διάβασε την Εισηγητική έκθεση. Πες τη γνώμη σου.

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον       α) Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

                        β) Υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού

 

Η Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση αποτελεί βασικό πυλώνα του μη τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος μέσω του οποίου χιλιάδες νέες και νέοι βρίσκουν πρόσβαση στην αγορά εργασίας.  Η αποτελεσματική λειτουργία των  ΙΕΚ και η σύνδεση της κατάρτισης που προσφέρουν με τις ανάγκες της πραγματικής οικονομίας είναι κρίσιμος παράγοντας για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με την πολιτική της πρακτική και την αδιαφορία που επιδεικνύει απαξιώνει τα Δημόσια ΙΕΚ, αλλά και την Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση συνολικά. Τα ΙΕΚ λειτουργούν χωρίς προγράμματα σπουδών, το εκπαιδευτικό προσωπικό των Δημοσίων ΙΕΚ είναι απλήρωτο ένα εξάμηνο, μέριμνα για τη χρηματοδότηση της πρακτικής άσκησης δεν υπάρχει. 

Άμεση προοπτική αξιοποίησης των κονδυλίων ΕΣΠΑ για την αναβάθμιση του πλαισίου και της λειτουργίας των ΙΕΚ δεν διαφαίνεται καθώς η χώρας μας δεν έχει εκπληρώσει την αιρεσιμότητα στην επενδυτική προτεραιότητα 10.4 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», βάσει της οποίας θα έπρεπε να είχε κατατεθεί έως το τέλος του 2015 στρατηγικό σχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Κατόπιν τούτων, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

  1. Για ποιο λόγο καθυστέρησε το Υπουργείο Παιδείας στην καταβολή της ετήσιας τακτικής επιχορήγησης στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ μέσω της οποίας καλύπτεται η λειτουργία των Δημοσίων ΙΕΚ; Πότε θα δοθεί λύση στο ζήτημα, ώστε να καταβληθούν οι αμοιβές στους εκπαιδευτές των ΔΙΕΚ οι οποίοι είναι απλήρωτοι για ένα εξάμηνο;
  2. Γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν αξιοποιεί για την ακαδημαϊκή χρονιά 2015 - 2016 τους οδηγούς σπουδών των ΙΕΚ που έχουν παραχθεί από την Επιτροπή Κατάρτισης Προγραμμάτων Σπουδών ΙΕΚ/ΣΕΚ  και αφήνει τα Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ να λειτουργούν χωρίς προγράμματα σπουδών;
  3. Γιατί στην από 18/09/2015 εγκύκλιο της Γ.Γ. Διά Βίου Μάθησης & Νέας Γενιάς για την πρακτική άσκηση των καταρτιζομένων στα ΙΕΚ δεν προβλέπεται πληρωμή των ασκούμενων, κάτι που ίσχυε έως το τέλος του 2015;
  4. Για ποιο λόγο δεν έχει εκδοθεί πρόσκληση από τη Διαχειριστική Αρχή του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» για τη χρηματοδότηση της πρακτικής άσκησης των ΙΕΚ στο πλαίσιο της προγραμματικής περιόδου 2014 – 2020;
  5. Πότε προβλέπεται η εκπλήρωση της αιρεσιμότητας  στην επενδυτική προτεραιότητα 10.4 του Ε.Π.  «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ώστε να καταστεί δυνατή η απρόσκοπτη χρηματοδότηση της Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης  από το  ΕΣΠΑ;

Αθήνα, 8 Απριλίου 2016

Οι ερωτώντες βουλευτές:

  1. Μάξιμος Χαρακόπουλος
  2. Θεόδωρος Φορτσάκης
  3. Ιωάννης Αντωνιάδης
  4. Γιώργος Στύλιος
  5. Άννα Καραμανλή
  6. Μαρία Αντωνίου
  7. Κώστας Γκιουλέκας
  8. Κώστας Κουκοδήμος
  9. Κώστας Βλάσης
  10. Κώστας Κοντογεώργου
  11. Γεωργία Μαρτίνου
  12. Μάνος Κόνσολας
  13. Έλενα Ράπτη

koukodimos_main1.jpg

Αγαπητοί φίλοι,

Σας καλωσορίζω στην ηλεκτρονική μου σελίδα, ελπίζοντας στην αμφίδρομη επικοινωνία μας και στην ανταλλαγή απόψεων και προτάσεων που θα έχουν στο επίκεντρο την Πιερία και τους ανθρώπους της.

Μέσα από την σελίδα αυτήν μπορείτε να ενημερωθείτε για την κοινοβουλευτική μου δραστηριότητα και φυσικά να απευθύνετε ερωτήματα, προτάσεις και να καταθέσετε τους προβληματισμούς σας αλλά και τις παρατηρήσεις σας.

Φιλικά,
Κώστας Γ. Κουκοδήμος

Επικοινωνία

Διεύθυνση Πολιτικού Γραφείου

Αγίας Λαύρας 16,
Κατερίνη, 60100
Πιερία

Επικοινωνία με το Πολιτικό Γραφείου

Τηλ. : +30 2351 022495
Φάξ.:  +30 2351 039829
E-mail:  gtkoukodimos@gmail.com 
URL : www.kostastkoukodimos.gr